preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
19.04.2024. 07:52
Igrači nadmudrili AI algoritme i mapirali crijevne bakterije
Igrajući Borderlands 3 igrači su riješili složenu zagonetku koju prije nisu uspjeli čak ni napredni algoritmi

18.04.2024. 21:00
Što se događa kad ChatGPT igra Red Dead Redemption II?
Projekt kineskih i singapurskih istraživača pokazuje koliko je AI napredovala u postizanju opće umjetne inteligencije (AGI)

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ostvaren eTwinning projekt "„Car cinema in the classroom“" u 2. b razredu
Autor: Anita Mikulandra, 2. 6. 2021.

Ove školske godine sudjelovali smo u eTwinning projektu „Car cinema in the classroom“. U ovom smo projektu surađivali smo s 12 učitelja i 12 škola. Plan rada na projektu planiran je zajedno s partnerima, zajedno smo odlučivali o aktivnosti i procesu u svakoj fazi projekta. Zadatak učenika je napraviti automobil od kartonske kutije iz koje gledaju film u učionici. Nakon gledanja filma radili smo analizu filma. Projekt je trajao jednu školsku godinu. U projektu sudjeluju učenici iz Hrvatske i Turske. Mnogi učenici bolje reagiraju na gledanje filmova nego na čitanje što im pomaže u održavanju interesa i sprječava ih da im lako odvuku pažnju. Videozapisi sa titlovima također su pokazali da značajno poboljšavaju vještine čitanja i opismenjavanja. Svaki mjesec smo imali jedan zadatak i vrstu filmova koju smo morali odgledati i analizirati. Tijekom godine gledali smo filmove o: jednakosti, pravdi i različitosti, prijateljstvu, razlikama, suradnji, štedljivosti, izumima, crtići o svemiru, gledanje filmova i priča na temu mira, stvaranje virtualne izložbe, gledanje filmova u obitelji, razredni party… U sklopu aktivnosti smo pisali filmske kritike, igrali igre o zadanim filmovima, izrađivali ulaznice, slagali puzzle, izrađivali likove iz filmova…

Integriranjem aktivnosti unutar projekta u kurikulum osigurana je interdisciplinarna komunikacija, zadatci su provedeni u skladu s razvojnom razinom učenika, komunikacija i suradnja podržane su proizvodima suradničkog procesa.

Bilo nam je zanimljivo… što smo pokazali i u evaluaciji na kraju projekta.

Surađivali smo s partnerima i ostvarivali zajedničke aktivnosti koje smo objavljivali na stranici Twinspacea Twinspace (etwinning.net).

Učiteljica Anita Mikulandra

Nekoliko aktivnosti pogledajte pod opširnije...






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju