preskoči na sadržaj

Osnovna škola Čazma

Login
Tražilica
Škola za život

           Škola za život

 

     Uspostava sustava razvoja

 

      I naša škola sudjeluje

         u projektu Drvokod

 

Točno vrijeme ...

Brojač posjeta

 

web counter
 
 

 

https://volimbiologiju.weebly.com/

 

 

____________________________________

 

Web stranica za Prirodu i Biologiju

Učiteljica Ivana Moguš

 

 

PONUDE

 

 

 

Izdvojeni linkovi

Pravilo donjeg rublja

Sigurnost na Internetu

 

 

Face to face

« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Jesi li zadovoljan/zadovoljna postignutim uspjehom na kraju školske godine?




Časopis Bug
Igre - Bug
18.04.2024. 21:00
Što se događa kad ChatGPT igra Red Dead Redemption II?
Projekt kineskih i singapurskih istraživača pokazuje koliko je AI napredovala u postizanju opće umjetne inteligencije (AGI)

18.04.2024. 16:05
Jump Ship je u dva tjedna postao jedan od najpoželjnijih nadolazećih naslova na Steamu
Nakon što se pojavio na Steamu, Jump Ship je naglo dobio na popularnosti i trenutno ga je na liste želja stavilo preko 200.000 igrača

Vijesti
Arhiva naših vijesti

 

 

 

 

 

 

 

Priloženi dokumenti:
Sukob interesa.pdf

Popis lektire

Eko kutak

Korisni sadržaji

 

 

 

 

 

 

eTwinning
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ostvaren eTwinning projekt "100. dan škole" u 2. b razredu
Autor: Anita Mikulandra, 21. 2. 2021.

Učenici 2.b razreda obilježili su 100. dan škole 19. veljače 2021. godine. 100.dan u školi je međunarodni projekt koji se obilježava sredinom veljače kao 100. dan polaska učenika u školu (razred). 
Ovaj dan učenici obilježavaju nizom zanimljivih i poticajnih aktivnosti kojima se kroz igru i aktivnosti istraživanja broja 100, želi potaknuti ljubav prema školi, školovanju i zanimljivom projektnom danu koji provode.

100. dan škole obilježavamo na način da integriramo sadržaje redovne nastave koji povezujem s brojem 100. na zanimljiv način, igrajući se, maštajući, razvijajući kreativnost i učeći koristiti IKT u nastavi u svrhu istraživanja, samog rada ili pak evaluacije ili desiminacije rada.

Ove godine organizirali smo integrirani dan na način da su učenici kroz vođene aktivnosti ostvarili obrazovno – odgojne ciljeve i ishode u skladu s Kurikulumom nastavnih predmeta i međupredmetnih tema, razvili temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvili socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini

Moto projekta jest "Sto dana pametniji" te želimo roditeljima prezentirati što smo to kroz ovu školsku godinu, tj. u prvih sto dana 2. razreda naučili. Dan smo podijelili na različite aktivnosti koje su imale različite načine rada, pristup, ciljeve i ishode. Neke aktivnosti su se radile u parovima a neke individualno ili u skupinama. Aktivnosti koje smo provodili nalaze se u wakelet kolekciji https://wke.lt/w/s/f0-7x7.

Ukratko: na vrata smo zalijepili plakat, izrezali smo naočale i krunu koje smo obojili i nosili smo ih tijekom cijelog 100. dana. Učenici su dobili zadatak istražiti tko se nalazi na novčanici od 100 kuna, koja znamenitost je na naličju novčanice i u kojemu se gradu nalazi. Drugi dio zadatka bio je nacrtati  sebe na novčanici od 100 kuna i napisati kojom zaslugom su se našli na njoj.  Nakon toga učenici su trebali u tablicu ispisati svoje ime i tako popuniti 100 polja te otkriti koje im je slovo na broju 100. Igrali smo memory – zadatak je bio pronaći parove riječi koje u sebi imaju riječ STO - tj. povezati sličicu i riječ (npr. sličicu stopala s riječi stopalo), iz matematike smo rješavali u skupinama 100 zadataka, u paru smo igrali kviz – bacajući kocku u slučaju točnog odgovora pomiču se toliko mjesta u tablici - tko će prije stići do 100, na TZK -u su učenici dobili listić sa 6 vježbi (preskok vijače, zvijezda, čučnjevi, okretanje oko sebe, skakanje na jednoj nozi, skok u obruč i izvan njega). Zadatak je bio da svaki učenik upiše koliko puta će izvesti koju vježbu, a da je ukupni broj 100. Svi smo ostvarili zadatke…

Evaluacija samog dana bila je odlična – izjava učenika: „Bilo je super! Cijeli dan smo se samo igrali!“ Na kraju dana podijelili smo i diplome.

Projektne aktivnosti prezentirane su putem TwinSpacea Twinspace (etwinning.net) /Twinspace (etwinning.net) i Facebook grupe projekta (vidljiva članovima projekta).

Učiteljica Anita Mikulandra

Nekoliko fotografija pogledajte pod opširnije...


 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju