https://volimbiologiju.weebly.com/
____________________________________
Web stranica za Prirodu i Biologiju
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Međunarodni dan školskih knjižnica (International School Library Day) u svijetu se obilježava od 1997., a u Hrvatskoj od 2002. godine. Obilježava ga se u sklopu Mjeseca hrvatske knjige, zadnji ponedjeljak u listopadu, dakle svake godine drugog datuma. Školske knjižnice izuzetno su važne za stvaranje čitalačkih navika kod djece, no opći je dojam da su djeci knjige i školske knjižnice sve manje privlačne. Osim obavezne lektire, čita se malo toga.
Naša školska knjižnica uključila se u međunarodni projekt školskih knjižnica (Bookmark Project) koji je u organizaciji Međunarodne udruge školskih knjižnica (IASL - International Association of School Librarianship).
Više pod opširnije...
Projekt se odvija povodom obilježavanja Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica (International School Library Month), koji se u cijelom svijetu obilježava u mjesecu listopadu, a čime se želi naglasiti važnost školske knjižnice u odgojno-obrazovnom procesu. Projekt je zamišljen tako da školski knjižničari i knjižničarke diljem svijeta izrađuju straničnike (bookmarkere, straničnike…) sa svojim učenicima, a zatim ih međusobno razmjenjuju sa školama partnerima.
Straničnik je pomagalo kojim obilježavamo prostor među stranicama u knjizi, tj. stranicu na kojoj smo prekinuli čitanje. Naziva se još engleskom riječju bookmark, ali i hrvatskim izrazima dočitnica, štionik, knjižnik i knjižni označivač.
Školska knjižnica OŠ Čazma sudjelovala je ove godine prvi put u tom projektu, i to s dvije skupine učenika. Prvu su skupinu (13 učenika) činili učenici 2. razreda Područne škole Gornji Draganec, a drugu učenici 8.b razreda OŠ Čazma. Partneri su našim drugašima bili učenici drugog razreda sa Roth Islanda iz New Yorka, SAD, a osmašima njihovi vršnjaci iz Australije. Više o samom projektu na stranici Nastava - Projekti.